You are not logged in.
Pages: 1
Wraz z nadchodzącym nowym rokiem chciałbym otworzyć sklep internetowy z akcesoriami dla kobiet ciężarnych. Utworzenie sklepu już zleciłem programiście. Czy możecie mi podpowiedzieć jak wypromować taki biznes? Na co zwrócić szczególną uwagę? Dodam, że dysponuję raczej ograniczonym budżetem.
Offline
A czy słyszałeś o czymś takim jak pozycjonowanie? To absolutne must have jeśli chodzi o internetowe biznesy. Poczytaj może więcej na ten temat na https://www.dziennik.wroclaw.pl/pozycjo … siebiorcy/.
Offline
Na początek zastanów się dobrze, na jaką skalę chcesz promować swoją działalność. Dopiero później wybierz odpowiednią formę reklamy.
Offline
A co powiesz na tradycyjne formy reklamy? Znalazłem w sieci świetny artykuł w tym temacie www.grupa-tense.pl/blog/5-tradycyjnych-form-reklamy-firmy-wady-i-zalety/ , który przedstawia najpopularniejsze formy reklamy tradycyjnej i porównuje z promocją online.
Offline
Czy może zastanawiasz się nad posiadaniem bloga firmowego? Kiedyś były to jedynie internetowe pamiętniki, a dziś odgrywają bardzo ważną rolę w budowaniu świadomości marki oraz komunikacji z klientem. Dobrze zoptymalizowany blog może dać Ci ogromne możliwości i tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób wykorzystasz zasięg, który skrupulatnie wypracowałeś.
Offline
Jeśli chodzi o blogi , to tutaj też konieczne jest odpowiednie pozycjonowanie. Pozycjonowanie bloga w Google opiera się o podstawowe założenia SEO. Liczy się więc przede wszystkim unikatowość treści, systematyczne aktualizacje oraz sprawne wplatanie wysoko indeksowanych słów kluczowych. Więcej na ten temat można poczytać na https://marketing-portal.pl/jak-pozycjonowac-blog/
Offline
Wszystko to co mówią moi przedmówcy jest ok. Problem tkwi jednak w tym jaką agencję SEO wybrać? A może samemu pozycjonować? Myślę, że pierwsza opcja jest najlepsza. Tutaj mogę polecić jedną z poznańskich agencji. Na jej stronie https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/ można za darmo zapytać o wycenę usług, które do niczego nie zobowiązuje.
Offline
Pages: 1